2013. augusztus 30., péntek

A legszebb lenge horgolt aljú ruha - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Öblítve volt csak, egyszer sem viseltem.
Nem márkás, de gyönyörű, (1 biztos, nem kínai).
Volt rajta egy kicsi lyuk, varrőnőhöz vittem javíttatni, szűkítő varrást tett 2 oldalra, így helye nem látszik, a varrás pedig akár gyárilag is benne lehetne. Belül láttam szálhúzódást a mellrészen, szegélyen, kívűlről nem látszik.
Ajándékba kaptam, sajnos nagy rám, hosszú ideje őrizgetem, de most mégis megválnék tőle.
Beleírt méret L/XL.
Anyaga 70% pamut, 30% selyem.
Alsószoknyás, mellrésze duplarétegű, de így is áttetsző.
TH.: 109, 5 cm, szoknyarész hossza gumírozott rész aljától 79 cm.
Mell alatt alapban 29 cm×2, de enged bőven 63 cm-ig(×2).


Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Az aukció vége: 2013-09-18 18:35
. A legszebb lenge horgolt aljú ruha - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése