2013. július 24., szerda

Az én varázslatos kertem 20 rátétminta új könyv - Jelenlegi ára: 600 Ft

Az én varázslatos kertem - 20 rátétminta madarakkal és virágokkal
A könyv ötlete vidám, játékos madárkákkal kezdődött, majd ezeket követték a virágok. Tarka kertet idéző takarókat készíthetünk csupán egy, vagy akár mind a húsz blokk felhasználásával Színpompás, könnyed motívumok, ötletek a minták sokoldalú felhasználásához, úgymint 12 blokkból álló takaró, táska vagy terítő. A rátétminták elkészíthetők bármilyen egyszínű vagy aprómintás textilből. A blokkok egyszerűen felnagyíthatók, megvarrhatók nagyobb méretben is.
ÚJ, könyvesbolti állapotú könyv. Bolti ára 1490 Ft.


Jelenlegi ára: 600 Ft

Az aukció vége: 2013-08-11 23:00
. Az én varázslatos kertem 20 rátétminta új könyv - Jelenlegi ára: 600 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése