2013. május 27., hétfő

Magyar őr overáll (rendkívül ritka) - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Az aukció tárgya egy teljesen új magyar őr overáll.
Mérete: 185x53-as, 185-195cm magas és maximum 85-95kg súlyú emberre való. Külső anyaga pontosan olyan mint a jelenleg is rendszerben lévő esővédőé, amin nem hatol át a szél és megfelelő impregnálás esetén vízlepergető is. Bevarrott, meleg béléssel van ellátva. Tépőzáras és patentos, a lábrésznél pedig hevederszerűen megköthető a bokához, vagy épp a bakancs talpa alatt.
Egyet használatba is vettem, -10˙C-ban egy melegítőnadrágot és egy pulóvert vettem alá kevés mozgás mellett egyáltalán nem fáztam benne, pedig 4-5 órát töltöttem a hidegben. Talán egy síruhához tudnám hasonlítani. Igazából bármilyen évszakban használható, még nyáron is. Aki próbált már hajnalig ébren maradva, esős reggelen a tóparton üldögélve, a "nagy halat" várni, az ennek nagy hasznát veheti. Esetleg annak is ideális lehet, aki télen, a lábon maradt kukoricásból, vagy nádasból próbálja felhajtani a fácánokat. Aktívan vadászok és horgászok is, nekem nagyon jó szolgálatot tesz.
A képek a vaku miatt nem igazán adják vissza az igazi színét, ezért egyet csináltam vaku nélkül, azon látszik az eredeti színe. A képen a sajátom van fényképezve, nem az aukcióra kínált termék, de lényegében semmiben nem kölünbözik attól.
Ez nem kínai hamisítvány, ez nem fakul ki 10 mosás után, eredeti MAGYAR termék, magyar katonáknak készült!
Eddigi pályafutásom alatt még nem találkoztam ilyennel, pedig láttam már néhány érdekes dolgot.
Ritkasága miatt gyűjtők figyelmébe is ajánlom!
Személyesen is átvehető Székesfehérváron. A vételár rendezésére max. 5 naptári napot tudok várni.



Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Az aukció vége: 2013-06-16 10:21
. Magyar őr overáll (rendkívül ritka) - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése